Ellinor

Jag har en vän här borta på andra sidan som bara är så himla bra och jag vill att hon ska veta hur mycket hon har betytt för mitt år här. Trots att vi träffades så sent som i februari kan jag inte ens föreställa mig mitt au pair år utan Ellinor. Vi har kämpat oss igenom de flesta av motgångarna under tiden som gått, haft många roliga diskussioner, delat med oss av varandras minnen hemifrån, saknat Sverige tillsammans, njutit av USA och drömt oss bort, givit råd och bara haft så fruktansvärt kul. Att inte höra från henne varje dag senare när jag är tillbaka i Sverige kommer bli en stor omställning. I will miss you, honey! 

 
Philly girls! ♥


/ n




Kommentarer
Postat av: Ellinor.

Fina du. Det skär ju i hjärtat mitt. <3



(på ett bra sätt alltså)

2011-07-28 @ 18:30:40
URL: http://aupairellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0