Detta kan man hitta i Philly den varmaste lördagen i Juli månad

I Logan Square svalkar sig folk i fontänen. Särskilt barnen går seriöst in för det med badkläderna på. Själv nöjer jag mig med att doppa fötterna.







utsikt över City Hall


En brud som fotograferas.



Fortsätter man till Love Park, hittar man tre snygga svenska brudar som posar framför the Love Sign.


På ett diner på South Street sitter en utsvulten dansk och tre hungriga svenskar och hugger in på sin beställning.


Dagens special. De anställda dansar för sina kunder. ursköna!


There is always something going on in Philadelphia! :)

/n





Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, fina Philly <3 Hade så himla roligt och mysigt när jag var och hälsade på. Kan bara tänka mig hur lovely det måste vara nu i värmen :)

2011-07-29 @ 15:31:02
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0