Another Awesome Weekend

Har haft en galet bra helg med tjejerna! :)
An exhausting one, though.

Lördag - Rihanna i Philly
Söndag: Six Flags Great Adventure


LOVE

... och troligtvis sista gången jag får se Emilia på ett riktigt långt tag. Hennes värfamilj kickar ut henne, en och en halv månad för tidigt(Hon kom i sepförra året), bara för att de har hittat en annan au pair som de villa ha dit nu i augusti. Alltså vissa familjer här blir jag ju bara så sjukt irriterad på ibland. Så finaste Emilia åker hem till Sverige nästa vecka, sedan kommer hon tillbaka till Philly när jag redan har lämnat. Hon har ansökt till extension prgrammet för nio månader till i USA och letar efter en ny värdfamilj i Californien. Helst San Diego, har hon sagt. Förhoppningsvis ses vi nästa sommar igen!


Detta hörni, ska jag passa på att berätta, är en av de högsta berg och dal banorna i världen. Och jag har åkt den!! Den ser mer scary ut vad den är kan jag avslöja. Det går så sjukt fort att man inte ens hinner inse vad som händer. I ena studen sitter man i vagnen, supernervös och pirrig, sedan skjuts man iväg och efter 20 sekunder är allt över. Men så himla coolt att ha åkt den, yes!! :)  
/n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0