Utmattad helg

Den här helgen har väl än så länge inte varit någon toppen helg precis. Igår jobbade jag några timmar på förmiddagen, E hade ingen kör pågrund av att det snöade.(!) Jajemen, det är så det går till här. Haha, hade nog aldrig hänt i Sverige, men här kan till och med skolan ställas in när det snöar. Men det är för att de inte är riktigt lika snabba och bra som där hemma att salta vägarna osv... ;p I alla fall, efter att jag tagit hand om E en stund, hängde jag med henne och min värdpappa till IKEA för att käka lunch, sedan när vi precis åkt iväg får jag ett sms av Elin som säger att de är ett gäng på IKEA som ska på bio lite senare. skit också, lite väl sent att be min värdpappa vända. Och sedan hade jag ju ingen egen tillgång till bil heller så kunde inte direkt ta bilen och åka tillbaka heller. Attans. Så dagen spenderades på mitt rum, försökte få tag på lite kompisar för att förhoppnibgsvis ha någon att spendera kvällen med, men det gick inte så bra. Jag satt ensam på mitt rum hela kvällen med datorn och TVn som mitt enda company. Kind of depressing. Jag hatar att vara ensam! hatar, hatar, hatar! Särskilt när man inte heller träffar så mycket folk i veckorna heller. :(
Nåja, alla dagar an man inte vara på topp.
Och jag var ju sjuk med, lr var jag?

Elin berättade att hon hade träffat min värdmamma på gymmet och hon hade sagt att jag var sjuk och tog antibiotika som alla andra här hemma. Vad är det om ? Jag fick aldrig sore throat, det värsta jag hade var väl troligen en gnutta feber, huvudvärk och illamående. Det var i fredags och igår kände jag mig mycket bättre, bara det att jag var trött. Men ska jag vara ärlig tror jag bara att det var ren utmattning, "utbrändhet" redan, inte ens en hel vecka efter semestern tog slut...

Idag blir en bra dag.
Ska hänga med Elin, Mille, Elena och en av Elenas kompisar in till Philadelphia.
Idag bara måste bli en bra dag, för imorgon är en ny vecka och då blir det ännu mer jobb... Måste samla mina krafter...

xoxo
/ n ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0