150 days in America!

150 dagar i USA!
92 dagar kvar tills jag träffar pappa, Ann-Marie och mina älskade systrar igen. Can´t wait!


Här på Landvetters flygplats började mitt livs utmaning men också mitt livs äventyr för 150 dagar sedan. Jag, Nana, Joel och Evelina tog oss en frukost innan flyget mot Frankfurt lyfte..Jag och Nana delade på en scone minns jag. Känns så nära men ändå så långt borta. Sjukt vad mycket som faktiskt har hänt sedan den dagen...


Och den 4-6 feb kommer min fina Angelica hit. Hur bra kommer inte det bli likson. Det bästa är att det bara är tre veckor kvar tills dess... :D Wihooo!

Nehe, nu är det snart dags för sängen. Tänkte lägga mig i tid denna kväll, det vill säga 8 timmar sömn. Värt ett försök i alla fall.. ;)

Good Night!
/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0