Saknad

Kvällar som dessa, när jag sitter ensam hemma i mitt rum i Bryn Mawr, då saknar jag mina svenska Nässjö brudar, så något fruktansvärt!


Den här bilden togs förra året i mars, en kväll som faktiskt blev en av de där toppenkvällarna av 2010. Enkelt och spontant, började med 19 årsfika hemma hos mig och sedan gick vi helt oplanerat til hotellet och dansade oss svettiga helt nyktra. Fy tusan vilken härlig och spontan kväll det var!



Tur att en av dem i alla fall befinner sig i samma tidzon som mig! :)


KÄRLEK och SAKNAD!
I LOVE YOU!

/ n

Kommentarer
Postat av: Issa

Åh!! Den kvällen minns jag! Haha



Jag saknar dig! Tyvärr har jag Ingen dator så jag kan inte skicka massa bilder till dig!

(datorn är på lagning... :( )



Men, jag har en hel del att berätta! Jag är både förvirrad och glad samtidigt!



Vi får maila någon dag! Puss



Saknar sig!

2011-01-10 @ 00:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0