Det är alldeles vitt ute!

Ännu en liten snöstorm har dragit sig in över östkusten och igår körde jag och Emma bil hem från kören mitt i den. Tur att det inte bara var jag som körde 30 miles/h. Vägarna var verkligen inte att lita på heller. Och idag är det totalt vitt ute skolorna börjar två timmar senare än vanligt, men jag är uppe med tuppen ändå. Tänkte att jag kan ge E lite sovmorgon om skolan ändå inte börjar förrän kl 11. (vanligtvis 9). A ska jag väcka kl 8 igen. Synd är det bara att det inte ser ut att bli någon träning för min del idag... Nåväl. Hoppas på imorgon och fredag istället. :)

/ n


Såhär ser det ut utanför mitt fönster nu, buuurrrr...


Nu längtar jag tillbaka hit. Att gå i sanden på Santa Monica Beach i Californien vore inte helt fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0