Back to Reality!

Då så har familjen kommit hem.
Körde för att hämta upp de på flygplatsen. Första gången jag körde dit, på egen hand på motorväg, alldeles ensam. UTAN GPS! Men det gick bra... Fram tills jag missade exitet till the airport. Tummen upp! Tog nästa exit.
Fick lite oanik nör jag insåg att jag körde mot centrala Philadelphia, hittade inget ställe att vända på, men så tilsllut hittade jag ett donkin donut att vända på, ringde samgtal till Emilia som med hjälp av hennes värdmamma hjälpte mig. Hittade tillbaka till highway 95 south och kunde ta rätt exit.

När vi kom hem skickade min värdmamma genast iväg mig på uppdrag. Handla mat på Acme. Ja, back on track. Ingen vila här inte. Nu blir det liv i luckan igen. Semestern är över. California, take me back!

Nu riktar jag in mig mot April, 3 och en halv månad till familj och Florida!

Nu ska jag däcka i min säng, utan minsta motivation att börja jobba 6.15 am imorgon....

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0