My weekend

Saturday: Work between 7.15 am - 1 pm. Riktigt trevlig arbetstid dock. Medan E var på kören åkte jag och lämnade ett linne som hennes kompis glömt från sleepovern förra helgen. Fastnade sedan där i deras hus då Olena, deras au pair bjöd in mig för fikaoch vi satt och snackade om allt möjligt fram till jag var tvungen att åka och hämta upp E. Riktigt trevlig tjej, tycker jag!

Sedan åkte jag downtown för att träffa en ny Philadelphia au pair, Ellinor! Vi gick omkring och jag visade henne runt lite på shoppinggatorna. Själv köpte jagpåmig ett par nya jeans. Behövs alltid.. ;) Sedan käkade jag middag med min dator på Cosi innan tåget gick hem till Bryn Mawr. Ingen var hemma. Jag satte på lite te och fastnade framför Titanic som gick på abc Family. Börjar man kolla på den filmen kn man seriöst inte sluta. Bästa! Hann dock inte kolla hela slutet förrän jag somnade gott i min säng.

Sunday: Slept in until 8.30. Sooo nice!
Bestämde dejt med Mille på IHOP. Jag gick till gymmet, work out for an hour and a half. Sedan brunch på IHOP. Mums! Skype med Issa. Skype med pappa. Telefonsamtal med Anne. Homework 5 pm - 6 pm. Work 6 pm - 11 pm... 

/ n 


UPDATE: Jag är nästan helt frisk nu, så någon öroninflamation var det nog inte, även om det kändes som det ett tag. Glad är jag för det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0