Tummen upp för CC!



Tummen upp för Cutural care Au Pair Sweden och Stockholmskontoret!

Jag vet att många där ute har klagat på Cultural Care, folk som har haft dåliga upplevelse under rematch processer och så vidare. Men under hela tiden jag var i rematch fick jag otroligt mkt stöd från CC:s sida, både i USA och i Sverige. Och jag har under mina 6 månader här bara fått bra erfarenheter av Cultural Care, än så länge. Och under hela tiden har jag fått otroligt mycket stöd, pepp och tips från Stockholmskontoret. Tack så jättemycket, you rock! Detta är min åsikt och jag skulle absolut rekommendera Cultural Care Au Pair om någon frågade mig. :)

/ n





Kommentarer
Postat av: Matilda - blivande au pair

TACK!! äntligen någon som håller med mig :P dock har jag inte åkt än eller gått in i matchningsprocess, men jag har fått sjukt mycket stöd och svar från CC och hoppas att det fortsätter när jag kommer iväg :)

2011-02-24 @ 20:49:36
URL: http://ellow.devote.se
Postat av: factory coach outlet

Nice post! Your article is full of guider wisdom and really constructive. Thank you for sharing with more bloggers.

2011-03-23 @ 09:10:52
URL: http://www.factorycoachoutlets.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0