Symtom på öroninflammation

"Ett vanligt tecken på akut öroninflammation är att det gör ont i örat. Ofta också med feber, försämrad hörsel, lock för örat och nästäppa. Trumhinnan blir röd och tjock och det bildas var i mellanörat.  
   Ibland spricker trumhinnan så att varet rinner ut i hörselgången. Då slutar det vanligtvis att göra ont. Sjukdomen förekommer också utan värk."

Började misstänka detta för ca en timme sedan och googlade det sedan. Alla symtom stämmer förutom det där med röd trumhinna(har dock inte kollat, hehe) och var. Men det är så länge sedan sist, tror jag var 5 år lr nåt sånt så jag finns inte hur det känns...
Men.
Hela mitt huvud känns som en bubbla, näsan är täppt, rinner, jag fryser och svettas på samma gång, känns ansträngande för lungorna att andas, har ständig lock för öronen... och...
Jag tror jag har fått öroninflamtion.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

usch stackare, hoppas du kryar på dig och att du tar dig till en läkare illa kvickt! :D

2011-02-15 @ 22:24:40
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: jossan

nej men stackare! öroninflammation är såååå hemskt ju. usch. ja, ta dig till en doktor omedelbart, så du får penicillin och kan sova! :) kram

2011-02-15 @ 23:24:39
URL: http://josephinejansson.wordpress.com
Postat av: malin

du ska ha så ont i öronen att du håller på att dö, du kan inte ligga på ena hållet för då gör ena örat runt, och vänder du dig, vet du inte vad du ska ta vägen heller, du kan inte gå eller röra dig för då vill du dö typ :P



men a det stå ju att det inte behöver göra ont, men jag ha så ont att jag vill spy! :P

2011-02-16 @ 00:01:37
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Kent

Kolla upp det här.även lungorna och bihålorna. Gå till doktorn så snart du kan.

Kram o krya på dig

Pappa

2011-02-16 @ 16:26:21
Postat av: Jennifer Karlsson

Åh, stackars dig!

Jag lider verkligen med dig- det gör ju så fruktansvärt ont!

Hoppas du blir frisk snart!

Kramar!

2011-02-16 @ 21:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0