@ Starbucks

Har varit lite dött här sedan helgen.
Ursäkta för det. Men jag har haft fullt upp. Nu för tiden är man ju både au pair och collegestudent liksom..

Sitter för tillfället på Starbucks med mina amerikanska vänner Lisa och Julie. De pluggar för fullt så jag tänkte att då kan jag ju lika väl passa på att skriva ett par rader här.

Dagens pinsammaste:
Jag köpte en Vanilla latte innan, tappade muggen och spillde ut halva, piiiinsaaaaamt! Sedan gjorde de en ny åt mig, snällt! Så nu har jag en och en halv medium Vanilla Latte. Fler kalorier åt mig, hehe. Tur att det är den skinny sorten då... ;)



/ n

P.S Ska snart berätta om helgen som gick också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0