Sick

Nathalie is completly sick
Ja, det var vad E sa ikväll till mina värdföröldrar. Och jag kan inte mer ön att hålla med henne. De sista timmarna i dag var skitjobbiga och jag kände när jah skjutsade E till musikskolan att jag var en trafikfara. Kunde inte tänka klart, kunde inte koncentrera mig tillräckligt, var inte uppmärksam nog. Kändes emellanåt som om jag skulle falla ihop på golvet.
So,
min värdmamma har gett mig sovmorgon imorgon. A ska vakna upp själv och min värdmamma ska ta hand om E. Så himla snällt! Känner mig så dum eftersom jag har varit så mkt sjuk den senaste tiden. Vem vill ha en au pair som blir sjuk hgela tiden liksom? Få hoppas att det inte fortsätter så här.Orkar inte med att vara sjuk var tredje vecka liksom....  
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0