I Got a Cold...

Tredje gången jag är typ sjuk på mindre än två månader nu. Kul. Denna gången är det bara en förkylning, men still. En sådan där förkylning när det känns som om man bara vill sova hela tiden ni vet. Man svettas och huvudet dunkar så man tror att man har feber, något i halsen irriterar, hostar så man låter som ett rytande lejon och man måste snyta sig varannan minut på grund av snuvan.

Helst vill jag bara sova.
Men som vanligt har jag en massa städjobb att ta tag i.
Suck.
Känns verkligen toppen med måndag också, not!
Men, men. Kunde ju ha varit värre.
Så var glad!

/ n

Kommentarer
Postat av: Kent

Ta det lugnt om du är förkyld, har du feber ska du absolut inte jobba. Min förkylning har hållt i sig i tre måndader inkl hostan. Inte normalt men jag hoppas din släpper tidigare min vän.

Kramis

Älskar dig

Pappa

2011-02-14 @ 20:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0