EXAM Number One!

Abnormal Psychology
Spring 2011
"Please answer the following questions. You may use your notes and the textbook in preparing your answers."


Jag har en uppsats i Psykologi att skriva, min första examensuppgift på college!
Jag har skrivit minst ett tjugotal, om inte mer, olika uppsatser under mina tre år på Samhällsprogrammet, likaså skrivuppgifter i psykologi. Men då var det annorlunda. Nu är det på engelska som allt ska skrivas, och inte nog med det, även psykologin kan man ju ibland säga har ett helt eget språk, även på engelska. Vi får se hur det går. Jag siktar ju mest bara på godkänt, men ett B i alla fall minst hade ju vart bra. Och ett A skulle ju i och för sig inte vara helt fel. ;) Problemet är att jag inte kommer kunna lägga ner all den tiden jag vill lägga ner pågrund av att jag jobbar så mycket. Så det blir svårt att hinna med både jobb, träning och skola när man bara har en vecka på sig att göra en uppats. Vi får se hur mycket bloggande det blir fram till onsdag nästa vecka...


/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0