Alla Hjärtans dag

Don´t wanna forget:

Till alla mina vänner och familj i Sverige, all my friends across the world och kära bloggläsare:
HAPPY VALENTINE´S DAY!



Hoppas ni alla där hemma fick en fin alla hjärtans dag, med eller utan partner.
Jessica, my valentine buddie som jag alltid brukar spendera denna dagen med, jag saknade dig extra mkt idag!
I miss you all and thinking of you every single day!

Gjorde en liten rolig grej till E.
Hon är ju helt into Harry Potter nu liksom. Så jag skrev ett Valentine kort från Harry Potter och Hogwarts och la det i vår mailbox. Busig jag är va? Hon var helt thrilled. Men jättenyfiken på vem som skickat det, såklart. Det tog ett tag innan jag avslöjade. Hihi... 

Köpte också sånna här chocolate frogs som jag lagt ner i kuvertet åt henne. Hihi.. :)

  

Och jag fick ett presentkort laddat med 15 dollar på Starbucks från min värdmamma, så gulligt! :)
/ n


Kommentarer
Postat av: Kent

Puss till mitt lilla hjärta där borta, saknar dig vännen.

Kram

2011-02-15 @ 20:24:27
Postat av: Anonym

Nathalie jag saknar dig!!!! /Sis

2011-02-20 @ 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0