6 MÅNADER I USA!

YES!
I did it, half the time!
6 månader!

Kan inte fatta att jag har varit hemifrån så här länge, att jag inte stått på svensk mark på ett helt halvår.
Jag växer upp nu, är inte den lilla blyga småstads tjejen anymore.

Nu ska vi ta vara på den andra halvan av året! Är så taggad nu och ser verkligen fram emot att få uppleva sommar i Philadelphia, Sverigebesök och nya upptäckter i detta ofattbara stora land.

I am so ready for my last 6 month with all the new experience and new people I´m gonna meet. Can´t wait! I´m gonna make the best out of it and make it to the time of my life, for sure!

xoxo,
/ n



P.S Imorgon börjar dieten. Nu är det slut på kakor och sånt där. Nu ska de där extra 8 kilorna bort!! (åtminstone hälften av dem) Jag har ett halvår. Jag hoppas ni är med och hejar på mig... ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, grattis! :D Måste kännas kanon att ha klarat det såhär långt - då klarar man nästa halva också!

2011-02-17 @ 04:51:40
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: Elina

Wieeee :D Känns bara som så längesen vi sågs, samtidigt som det skulle kunna vara igår... <3 6 månader kommer alltså gå mkt snabbare än de förra :) Lycka till nu!!! Saknar dig massa <3

2011-02-17 @ 15:53:23
Postat av: Kent

Grattis gumman! Nu är det bara en halv tårtbit till vi kommer, längtar, ska bli underbart att få hålla om sin dotter igen. Något saknas ju här hemma, man känner sig inte hel på något vis. Men om två månader lappar du ihop mig igen.



Kramis älskling

Pappa

2011-02-17 @ 16:26:14
Postat av: Monica

Hej och grattis till dina 6 månader iUSA!

Känns konstigt att du varit hemifrån så länge, tycker inte det är så längesedan vi satt här ute på altanen innan du åkte. Men som sagt snart fyller du 20 (kan ej fatta!!) och sen kommer familjen och hälsar på dig. Är lite avundssjuk!! Lycka till med viktminskningen, men några kilo över klär dig bara snygging!! Kramar Monica

2011-02-17 @ 18:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0