Goodbye Philadelphia!



Känslobomb. Ena stunden skrattar jag högt av lycka. Nästa stund gråter jag av sorg för att lämna detta ställe, staden, området, E, mina vänner, min vardag och alla dessa underbara människor jag har omkring mig. Bara en sådan liten grej som att säga hejdå till den trevliga mannen på Wawa som jag alltid snackar med, eller krama om E´s underbara voice teacher en sista gång, medan en första tår rinner ner för kinden, det gör ont, det värker inom mig.

Jag förstår nu. Jag ska verkligen lämna mitt liv här, and it will never be the same. :(
too many feelings right now, and way to many goodbyes.
Men samtidigt, jag är lycklig och det kommer bli bra!

Philly, I´ll miss you!
/ n

Kommentarer
Postat av: Kent

Hej vännen!

Förstår att det känns jobbigt att ta farväl av alla dina vänner där borta, och kanske framförallt E, men i all bedrövelse får du se fram emot det roliga du har framör dig nu och att du snart får återförenas med alla dina nära och kära i din hemstad, det är många som längtar efter den 14 september. Jag är den första som gärna följer med en sväng till USA och hälsar på när det blir tid och läge för detta. Glöm inte hälsa familjen och framförallt hälsa till lilla E från Hanna. Hon pratar ibland om henne.

All lycka nu på din rundresa så ses vi snart älskling.

Bamsekramar från Pappa

Älskar dig

2011-08-20 @ 09:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0