Dietistprogrammet

Så, antagen till Dietistprogrammet i Göteborg i höst, med regrestrering den 1 september. Synd att man måste tacka nej bara för att man inte hinner hem till dess. Dock känns det inte hundra procent, och jag vet ju innerst inne att det egentligen är något annat jag helst vill göra, även om jag tror att Dietist hade kunnat passa mig bra, as well. Vi får se vad som händer efter jul, eller nästa höst... 

4 officiella arbetsdagar kvar, plus 4 extra, eftersom jag stannar till lördag nästa vecka. Sedan blir det Californien. Wohooo! 5 veckor kvar till Sverige. JagSaknarÉr!   

Nu ska jag möta upp min fina tyska, Marie, för en kvällskaffe på Starbucks.

 

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0