-

Det kommer dagar då jag inget annat önskar att jag hade fått vara hemma i trygghetens lilla Nässjö, mitt bland mina nära och kära, och få känna närheten till familj och vänner. Dagar då jag känner mig så liten och övergven, och då jag behöver en varm, tröstande kram av mamma, få höra orden: "Allt kommer bli bra, allt kommer lösa sig". Tider då jag skulle vilja att alla mina Nässjöbrudar kunde vara här hos mig, och bara sitta ner vid ett köksbord med varsin kopp te och prata, prata, prata in till nattens sena timmar. För det är precis vad jag behöver just nu. Någon där hemifrån att prata med, någon nära vän att få krama.   

Detta är en av de dagarna då jag undrar vad jag i tusan gör här egentligen. Då jag känner mig egoistisk för att ha åkt hit, istället för att vara hemma bland människorna som betyder mest i mitt liv.
Idag saknar jag er mer än vanligt. ♥

/ n

Kommentarer
Postat av: Kent

Du är snart hemma vännen, då får du känna det du saknar just nu. Älskar dig

Kramar pappa

2011-08-03 @ 10:51:43
Postat av: Monica Karlsson

Nu dröjer det inte länge förrän vi ses igen, längtar efter att få träffa dig, jag är precis nu hemma efter att ha varit hos lilla Elina! hon somnade på min axel tycker inte det är länge sedan du låg så hos mej och somnade. Vi pratade just om dej i kväll Daniel sa att han fick inte gå på toaletten förrän du skulle med. Danne ropade du ,då var du inte stor! Vi måste ses så snart du kommer hem kram från Moma Tomas hälsar

2011-08-03 @ 22:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0