Your Highness





Kom just hem igenfrån en liten biokväll med Antonia. :) Och ja, så här stor är popcornmenyn. hehe... Kan ju säga att vi inte ens åt upp hälften eller drack hälften av våra drickor. Värt. Haha.
Vi såg en väldigt komisk film, måste jag säga. Your Highness. Ganska oväntade saker som händer iblad som är så dumma att man bara inte kan låta bli att skratta åt det.

Imon är jag ledig!! :)
Soooooooovaaaaaa...
Och sedan brunch med Ellinor inne i stan.
Och på kvällen blir det NHL Hockey, GO FLYERS! :)
Söndag ska jag vara hundvakt, vilket passar bra för jag måste ändå vara hemma och plugga hela dagen... typ.

Godnatt!
/ n

Kommentarer
Postat av: Monica

HeJ! Oj vilka popcornsburkar!! är det meningen att bara en person ska äta upp allt det, inte underligt att det finns många som är överviktiga i USA! Nu längtar du väl till lördag Nathalie, känns väl overkligt att du snart får krama om dina systrar, pappa o Ann_Marie igen!! Ha en riktigt skön semester nu önskar din kära faster dig!! Tomas hälsar

2011-04-13 @ 17:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0