Sjunde gången i New York

Dear Angelica, dagarna med dig i New York är de bästa. :)
Denna gången blev det även lite svensk touch i det hela. ´De har nämligen öppnat en svensk, SVENSK godisbutik på Manhattan. Kan ni tänka er?! Förutom detta besökte vi även det svenska caféet FIKA, innan vi drog oss mot al final - NBA, Knicks vs. Cleverland.s Cavaliers Min andra basketmatch här i USA. :)




En lycklig Angelica framför lösgodiset. :)


Dags för en fika på, men vänta nu, FIKA! ;) Svenskt var det här.


Inne på Burberry :)


Vi gjorde även ett besök på Apple Store. :)


Basket på Madison Square Garden. :)


Min fina,söta lilla Angelica, tror nog hon borde satsa på en basketspelare alltså ;)





Denna tröja fångade jag i luften, kastades från planen. En riktig nice catch! ;)

Matchens vinnare blev Knicks, yeeaaah! :)
Dock hann jag inte se de sista tio minuterna eftersom jag var tvungen att springa till min buss som skulle ta mig tillbaka till Philly.
Men tusan vilken bra dag det var! Vilken bra helg alltså! :) Och fler bra helgerare coming up soon! :)

xoxo
/ Nathalie



Kommentarer
Postat av: jossan

vad heter godisbutiken och vart ligger den? :)

2011-04-07 @ 11:25:07
URL: http://josephinejansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0