Dreams Come True In Florida

Jag har...

- Vart på Disney World: Magic Kingdom och dansat med alla disney figurer i ett gigantiskt, roligt street Party utanför the magical castle. :) (dream come true!) 
- Vart på Sea World(dream come true)
- Sett späckhuggare in real life (dream come true!)
 och blivit genomblöt, (lycka!) så jag var tvungen att gå och köpa flipflop och byta ut dem mot de genomblöta conversen... Haha
- Varit på grymaste Delfinshowen
- Klappat en delfin (dream come true!)
- Klappat en rocka
- Börjat fundera på om jag ska söka jobb på Sea World eller Disney World.
- Åkt berg och dalbana så jag mått illa.
- Vart och lekt i en vattenpark. Minst lika excited som min 8 åriga syster. :) 
- Bilat från Orlando till Miami.
- Vart på South Beach
- Kinda förstört min digital kamera
- Badat i havet



Mer äventyr väntar :)
/ n






Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! Underbart att se att ni har det så kul och skönt!! Ha det fortsatt bra i fortsättningen på semestern önskar vi här hemma i vårvädret! Kram från oss

2011-04-28 @ 18:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0