Weekend

I hate that I don't know what's gonna happen. Every day is a day of waiting. But I have to stay positive because I haven't loose my hope yet. I have been here for a month now, could I do one month I can do 11 more. I am not done here so please don't send me back home, not yet.

Helgen ser ut att bjuda pa manga godsaker. Pia fyller 21 sa det firas fran torsdag till sondag. Igar bjod hennes vardfamilj over oss pa pizza och varldens sotaste "hello Kitty"-cupcakes.(Bilder kommer senare nagon gang). Sedan hade vi lite hang nere i hennes rum i the basement och jag larde mina tyska vanner nagra sma svenska ord och sedan visade jag Franzi lite exercises for magen, men vi lag mest ner pa golvet och garvade, haha.. ;) Ikvall blir det utgang verkar det som, forhoppningsvis kan jag sova hos Janina, och imrgon blir det party i Pias hus och troligtvis kunde jag sova over dar. Det underlatttar valdigt mkt eftersom jag inte har nagon nyckel till huset och inte vill vacka hela familjen nar jag kommer hem sent pa natten bara for att hag maste ringa pa dorrklockan. hehe..

Inget nytt pa familjefronten an, men fy vad jag hoppas, jag hoppas sa otroligt mkt att varldens basta vardfamilj vantar pa mig nagonstans dar ute..

Take care!
/ n

Kommentarer
Postat av: issa

HEJ!!



Vad kul att du har massa saker att göra!

Jag hoppas att du får någon matchning, men som jag sa förra veckan. Så börjar min hjärna smått kanske förbereda sig på att du kommer hem snart! (WII FÖR OSS I NÄSSJÖ, BUU FÖR DIG!) hehehe



Nejmen, jag hoppas så klart att du snart får någon ny match! Men är det på onsdag som det är the final day eller?



PUsS

2010-09-17 @ 16:47:53
URL: http://isabellal.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Men det va värst vilken tid det tar, man tycker ju många familjer borde hamna i rematch och behöva en ny au pair fort!! Hoppas verkligen att den bästa familjen ringer dig!!Så härligt att du inte bara ger upp och drar hem!!

Fortsätt kämpa, och kul att du ändå har roligt där borta!

2010-09-17 @ 17:08:14
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: Kent

Lyckoträffen kommer ska du se, även om det ser lite mörkt ut. Kul att höra att du roar dig och har kul med dina internationella vänner.

Många lyckokramar från Pappa AM o Hanna

2010-09-17 @ 18:09:11
Postat av: Monica

Kul att se att du har roligt med dina vänner i USA!! Jag håller tummarna så hårt jag kan som vanligt att det snart ordnar sej med en ny familj.



Kramar från faster

2010-09-18 @ 15:24:08
Postat av: Madeleine

Håller tummarna för dig att du får tag på en familj snart! :)

2010-09-18 @ 22:58:26
URL: http://mmadeleinem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Thinking about you sis!

2010-09-19 @ 22:16:27
Postat av: Lotta

Jag är den stoltaste mostern i hela världen!

Tänker på dig VARJE dag,med ett smile på läpparna.

Känner verkligen att du har kul där borta.

Måtte DEN familjen dyka upp IDAG!!



Kramis!

2010-09-20 @ 05:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0