Scavenger Hunt in NYC




Au Pairer! :)


Jag, Melanie, Rene och Pia begav oss ut pa uppdrag; ;)


Vi hann plocka med oss en sadan dar kinesisk lycko kaka ocksa..


Och sa lite Starbucks..


Pa jakt efter en taxi da vi insag att vi bara hade fem minuter kvar for att ta oss tillbaka..


Yes, vi fick tag i en typisk gul amerikansk taxi!


Lcc Rosa checkar igenom vad vi lyckats med.


Sabrina och hennes gang vann presentkort pa Starbucks.


Och varat gang var ocksa sjalvklara vinnare ;)


Efterat gick jag med min LCC Maria och ett par andra au pairer till Time Square.






Jag har ater igen spenderat nagra timmar i New York City! Far aldrig nog av det stalllet, den absolut galnaste och haftigaste stad jag har upplevt!

/ n

Kommentarer
Postat av: Christine

Hur har det gått har ud fått någon ny familj? :O

2010-09-14 @ 09:58:32
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogg.se/
Postat av: Kent

Snygg jacka du har på dig :-)

Jag blir ju lite avundsjuk på din vistelse i NY och resten av USA. Man har ju aldrig fått uppleva detta, men det blir ju förhoppningsvis snart.

Kram

2010-09-14 @ 16:38:07
Postat av: Christine

Hi!

Jag bytte blogg men före över alla mina gammla inlägg hit ist, gjorde det bara för jag har mejl och kalender ALLT under google så kändes skönt att ha bloggen där då också! :)

Ja det känns skit bra att ha kommit igång igen men jag hade hoppats på fler matchningar, får se hur det bli när videon kommer up! :)

Hur har du det där borta då?! :D

Kram

2010-09-15 @ 10:50:02
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0