Saturday at Cheesecake Factory!

Kom precis hem fran en rejal middag pa Cheesecake Factory med mina fina nyfunna tyska vanner Franzi, Pia och Janina. Fy vad jag alskar det stallet alltsa och jag ar minst lika matt som jag var forra gangen. Portionerna ar rejala och efterat vill man ju sjalvklart har en cheesecake som dessert aven om det har svart att fa plats i magen. Grejen ar att det finns sa himla manga olika sorter att valja pa, helst skulle jag vilja testa alla. Tvivlar dock pa att jag kommer hinna det, haha. I eftermiddag blev det i alla fall en stor och god sallad och avslutningn med en snickers cheesecake som var gudomligt god. Jag kopte med mig desserten sa att vi kunde ga ut och satta oss i det mysiga lilla centret i West Hartford.









Innan Cheesecake Factory var vi i alla fall pa Bestbuy dar jag kopte en liten digitalkamera for 200 dollar. Det var lonen for denna veckan det, den sista lonen ocksa. Men lugn, jag har sparat lite mer pengar sa jag klarar mig. Tankte att den har kameran kan jag ju i alla fall ha nytta av, aven om jag aker hem till Sverige. Systemkameran ar inte alltid den smidigaste att ta med sig pa fest, pa shoppingrundan eller pa restaurangen, sa for att jag ska kunna foreviga alla de stunder jag vill var det behovligt. :) Imorgon ska vi namligen till NYC med au pair gruppen. Det ar ett frivilligt au pair event, Scanvenger Hunt. Alla au apirer kommer vara uppdleade i olika grupper och fa olika uppgifter att losa och sa, ungefar som hetsjakt skulle jag kunna tanka mig. Tyckte det verkade kul,sa jag anmalde mig dit och tankte att det var ett ypperligt tillfalle att traffa nya manniskor och dessutom fa uppleva Manhattan igen. Oyeah!

Och pa rematch fronten inget nytt....

/ n



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0