No Way to Go Around This Problem

En liten fortsattning och forklaring till forra inlagget...
Det har ar en del av mejlet jag fick av min LCC igar:

Unfortunately there is no way to go around this problem because it is a Department of State requirement and I assume that's why this family was placed "on hold"

Man kan ju undra varfor de matchade med mig fran borjan for tre veckor sedan. Menmen.
I alla fall sa ar det nagon regel USA har med rummet.
Dalig regel.
Eller kanske inte.
Den ar nog bra i de flesta fall.
Men jag tycker man borde kunna fa gora undantag ibland om au pairen godkanner det.



For er nyfikna.
Jag har fortfarande lite tid kvar.
Till pa mandag rattare sagt.
Sedan bokas min flygbiljett hem till Sverige.

/ n

Kommentarer
Postat av: Veronika-au pair i New York

Kan inte mamman säga att hon ska sova i vardagsrummet tills att de fått en större lägenhet? Vet inte hur många rum de har, men då kanske du skulle få ett eget sovrum på pappret, om mamman sov i vardagsrummet? Om du fattar :)

2010-10-01 @ 01:32:09
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag vet jag tänkte samma sak att vi kunde ha träffats då ju, ha varit skitkul! :)

Jag hoppas verkligen att du hittar en familj innan det är för sent. Det skulle vara så sjukt synd om du var tvungen att åka hem, usch. Jag håller tummarna och hoppas lite extra på att du hittar en familj i DC. ;)

2010-10-01 @ 09:07:45
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag tycker att veronikamariagabriella hade ett väldigt smart förslag!! Mamman kan ju sova i vardagsrummet, eller säga att hon gör det!!!! :) Jag vill att du ska komma hit!!!!

2010-10-02 @ 05:56:44
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0