Min kropp ar i obalans

Annu en helt awesome helg. Party every day, i stort sett, for Pia som fyllde 21 i lordags. Har en massa bilder sa lite trakigt att jag inte har min egna dator sa jag kan ladda upp de har. Menmen, far helt enkelt vanta ett tag till sa dyker det nog upp pa facebook senare nar jag vet hur allt kommer bli, osv.

Jag har verkliogen borjar tycka om livet har, det mesta i alla fall. Men varje natt atervander jag i mina drommar till Sverige och dess undebara mat. Det ar nog det jag saknar mest just nu, maten! Och min gamla livsstil. Kroppsligt kanner jag mig minst tio ar aldre eller nagot, Jag har borjat fa magverk allt oftare, hjarthugg och smarta i brostet, Jag har inga bra kostvanor har, de har totalforandrats sedan jag flyttade till det har landet. Innan sommaren hade jag inget sockerbehov alls, sedan kom de varma soliga dagarna pa sportrea och jag fick sockerbehov varje dag. Sedan holl det i sig, blev lite battre, sedan kom jag hit och nu ar det varre an nagonsin, Jag har nog aldrig atit sa mkt socker som jag har atit/ater har. Det ar sjukt. Trots det har jag inte gatt upp ett enda kilo, an. Pepparpeppar. Men det ar fakrtiskt inte det jag ar mest orolig for. Det jag ar mest orolig for ar min halsa och mina tander! Jag borstar tanderna sakert tre dagar om dagen for att jag ar sa radd att jag ska fa hal. Ibland har jag vark i de bakre visdomstanderna, vilket egentligen kanske inte ar sa ovanligt men varje gang blir jag orolig for att det ska vara ett hal...

Hade allt varit bra fran borjan med familj och allt hade jag skaffat ett gymkort har for lange sedan. Men nu har jag inte vagat gora det eftersom framtiden varit sa oviss. Tack och lov ar jag fortfarande ute och springer ibland, men det acker inte. Jag vill ha nagort mer, lite mer variation. Och jag saknar kicknboxen. Zumba ar dock nagot jag latyt skulle vilja testa pa. Och vet ni vad jag ska gora idag, ja Pappa las noga nu, jag kommer gora dig stolt. Jag ska ta privat danslektion!!! Alltsa i pardans, vet inte vilken dans an eftersom jag formodloigen sjalv kommer fa valja. en tango kanske ? Haha vi far se. Frazi har tagit lektioner dar sedan i mars sa nu ska jag hanga med henne som en gast typ och testa pa. For 20 dollar far man tva timmars privatlektion och gratios intyrasde till ett dansparty som de har varje fredag. De som dansar dar gtraffas varje fredagskvall for att dansa, snacka och umgas. Var faktiskt pa ett i fredags med Franzi, Melanie och Janina. Riktigt roligt, aven om jag inte ar sa haj pa det har med cha-cha och tango, bland annat! Det var i alla fall da det bestamdes att jag skulle testa pa, sa Franzi bokade upp en tid at mig sa om ca tre timmar komme rjag vara dar pa min forsta lektion. Men forst funderar jag pa att ga ut och springa en svang. Som sagt sa kanner jag mig valdigt mkt i obalans just nu. maste ta tag i det. Sedan maste jag ocksa tanka om och forsoka motsta de sota sakerna, men hur latt ar det nar typ allt innehaller socker? (P.s Brodet som serverasdes till maten igar var inget matbrod, det var sockerkaka, typ! Tanktye att jag gjort fel forst, att jag at desserten till middagen, men nej, desserten kom senare i form av brownie. Jisses)

Take care!
/ n


Kommentarer
Postat av: Kent

Hej älskling!



Jag är mycket stolt över dig vad gäller dansen, du kankse kan lära mig ett och annat när du kommer hem.

Det andra vad gäller magont mm oroar mig. Skriver några råd i mejlform.



Kramar i massor

Pappa

2010-09-20 @ 16:58:55
Postat av: jasmine

hur går det med allt? ngt nytt på familjefronten?

2010-09-20 @ 23:22:00
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0