Ingen ny familj an

Hej allihoppa!
For er som har missat det har jag slutat jobba nu och glider mest omkring i huset under dagarna eftersom jag det forsta inte ha tillgang till bilen och for det andra att de flesta av mina vanner jobbar. Har atminstone hunnit med nagra omgangar tvatt och att ta fram resvaskan for att borja packa lite smatt. Vart jag an kommer ta vagen sa lar jag ju inte vara kvar efter imorgon med tanke pa att rematchen slutar da. I alla fall ingen ny match for tillfallet pa mitt onlinekonto men igar nar jag kom tillbaka till huset efter att varit ute och sprungit med Rene tittade jag snabbt kontot och sag att det lag en familj dar. De bodde ca 50 minuter fran New York och hade fyra barn samt hund. Mamman var stay at home och de verkade vara en ratt sa aktiv familj. Tanker inte beratta sa mycket mer da de forsvann fran kontot efter bara en timme, sa fick inte ens chansen att snacka med dem.

Men sa mejlade jag lite fram och tillbaka med Ida fran CC i Sverige nu i morse och helt plotsligt skriver hon att hon ser att jag har en ny match pa kontot, sa sjalvklart skyndar jag mig att logga in. Men jag ser ingen ny host family match. Jag fragar igen och sager att jag inte ser nagot. Hon svarar att hon ser en familj som ligger dar. Sjalv blir jag snart galen om jag inte kan se dem. Ah, kom igen, kom igen! Hoppas, hoppas!

Men det ar det jag vet for tillfallet.
/ n

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag håller ALLA tummarna !!!!!



Kram!

2010-09-14 @ 17:30:15
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0