Imorgon flyttar jag...

Okej, jag har snackat med bade min Lcc och min program director. Vardfamiljen har haft min ansokan sedan igar och det ar nagot tekniskt fel med onlinekontot men sa fort de har fixat det ska jag kunna se deras profil.

Min Lcc berattade ocksa att hon kommer hamta upp mig imorgon 9.15 am med mitt lilla flyttlass. Jag ska flytta in hos min gamla Lcc eftersom hon bor i West Hartford, min nuvarande Lcc bor ca en halvtimme utanfor. Detta for att jag fortfarande ska kunna traffa mina vanner har i West Hartford under tiden. 

Nu kanske ni sitter dar hemma och bara va? har hon tva lcc:er, vada den gamla och den nya? Okej jag ska forklara for er lite kort. Fran borjan hade jag en annan Lcc, hon som ar Lcc i West Hartford. Men. Mina vardforaldrar tyckte inte om henne sa de ringde Cultural Care och kravde att fa byta. Gjorde inte mig nagot eftersom jag nu istallet fick den basta LCC i hela USA, rattare sagt i hela varlden! Sa otroloigt omtanksam, hjalpsam och vill bara ens basta. Jag kanner verkligen att jag har henne pa min sida i den har kanslostormen. Hon gor allt for att jag ska hitta en ny vardfamilj. Och hon har sagt att jag inte ska oroa mig for hon tanker inte lata mig aka hem. Nar hon sager det och lovar att allt kommer fixa sig litar jag verkligen pa henne. Men samtidigt ar hon ju ingen Gud heller som kan lata mig stanna har hela aret utan en familj, sa jag vi far se. Men jag hoppas, hoppas att vi fixar det har tillsammans. Efter helgen kanner jag mig pa nagot satt sa taggad. Jag ar INTE fardig har an. Jag vill upptacka mer, an har jag inte fatt nog. Och vad skulle jag gora hemma? Arbetslos och imte ett enda studiebidrag. NEJ, TACK!

Thank you Maria because you are the best Lcc and to all my West Hartford friends because you're such a big support for me here. Lots of love for you, guys!


Far inte heller glomma mina underbara svenska vanner och familj! Ni finns standigt i mina tankar and I love you!

Nu ar det dags att packa...
hejsvejs.

/ n




Kommentarer
Postat av: Monica

Vilken snygging!!

Vill bara önska dej lycka till , hoppas det löser sig, det ska du se att det gör till slut. Du verkar ju ha kul för övrigt med partaj och dylikt.

Kram från Moma Tomas hälsar

2010-09-14 @ 20:45:56
Postat av: Cornelia

Å va underbart att du inte har gett upp än trots allt!! Fortsätt kämpa, snart kommer drömfamiljen hoppas jag verkligen!! :D Skönt att du har en så bra LCC

2010-09-14 @ 22:16:40
URL: http://www.conken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0