Weekend in November

Kara au pair vanner!

Jag kommer vara ganska mycket off fran jobbet om ca tva veckor, namligen den 14 - 18 november (torsdag - mandag) da storre delen av min vardfamilj aker till Florida. Dock har jag ett stort au pair event pa lordagen som jag maste ga pa plus att jag maste ta hand om hunden sa kan inte direkt gora en weekend nagonstans heller. MEN, jag far ha vanner hos mig. Sa, om nagon kanner for att komma och bo hos mig over den helgen hor av er. Jag vill hitta pa nagot nar jag val ar ledig liksom. 



Dear au pair friends! 

I will be off from work a lot during the weekend 14-18 November.(Thursday-Monday) But I can't go anywhere since I have an au pair event on that Saturday, and I also need to take care of the dog. Someone who would like to come and spend a weekend at my place? :)  Let me know!





Angelica, kanner du dig traffad? ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Du får säga lite hur du vill ha det, och skicka bilder också :)

2010-10-30 @ 01:12:00
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0