Teorier om Mimi och hennes icke helt rumsrenhetliga sida

Tankte folja upp inlagget om Mimi och Vetrenaren aven om det ar ett tag sedan nu. I alla fall de ringde nagra dagar senare och berattade att bajstestet var negativt, alltsa ingetfel pa lilla Mimi. Men anda fortsatter hon att bajsa och kissa inomhus emellanat.

Och har ar kina teorier till varfor, hall i dig nu mamma... ;)
- Inte tillrackligt med motion. Jag ar den som gar ut med hunden varje dag. Pa kvallen brukar sonen eller pappan ta henne, om, inte de tar henne maste jag ta henne. Jag har inget emot att rasta henne men jag hinner inte ga 1,5 timmes promenad varje dag da jag har massa annat att gora sa ofta blir det bara runt kvateret.
- Inga fasta maltider. Maten star alltid framme. Mina hundar hemma i Sverige ater en gang pa morgonen och en gang pa kvallen. Sa var det forresten i min forra vardfamilj ocksa. Men Mimi kan ju ga och smaata precis nar hon vill och kanner for. Inte sa konstigt att hon blir toanordig da.

Nu i alla fall ha min vardmamma bestamt att vi ska ta bort maten efter klockan 3 varje dag och alltid stanga rummet till musikstudion dar Mimi alltid gar for att utratta sina behov. Jag tycker fortfarande att hon borde ha fasta maltider. Men naja, vi far se om detta hjalper...



/ n


Kommentarer
Postat av: Julianviktoria

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-07-22 @ 09:52:49
URL: http://julianviktoria.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0