Tack Elin!

Blir alltid sa glad nar jag loggar in pa bloggen och far se kommentarer som dessa:

Elin: hejsan :) tänkte bara säga att jag verkligen gillar din blogg! är själv au pair i frankrike, och tycker normalt sätt att de flesta aupair bloggar är rätt booring men jag gillar verkligen din! so keep up the good work, och lycka till med au pairandet. vet att det inte alltid är en dans på rosor ;)


Kan bara saga tack, tack, TACK! Kommentarer som dessa pushar verkligen!! :)


P.S Alla era kommentarer pushar ;)



Jag ar imponerad av att sa manga deltar i min gissningslek. Och Issa, jag har inte tankt pa det dar med pris an. Tanktemest bara ge vinnaren aran, eller nat. hehe...

/
n

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag var utbytesstudent i Kentucky när jag var sexton, så 2006/07.. Hoppas du gillar denna familjen bättre :D

2010-10-26 @ 21:40:23
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: Jessica

men hallå man fick ju aldrig veta svaret:D jag gissar på sådär 4kg. Men det spelar ingen roll om du kommer hem som en rullande boll, för vi eller iaf jag har ju ändå tänkt att äta massa som gammal! Minns du när jag sa det? Hahah

2010-10-27 @ 14:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0