Svar pa kommentar!

Jessica: men hallå man fick ju aldrig veta svaret:D jag gissar på sådär 4kg. Men det spelar ingen roll om du kommer hem som en rullande boll, för vi eller iaf jag har ju ändå tänkt att äta massa som gammal! Minns du när jag sa det? Hahah


Svar: Jessica, sweatheart, sakta ner i backarna lite va. ;) Gissningsleken ska jag lata halla pa en vecka sa att alla som vill fa chansen att gissa. Sa mandagkvall, tisdag morgon for svensk del lar svaret ligga uppe har pa bloggen. Tills dess far du vara nyfiken, hihi...
   Och ja, jag minns det dar hur skulle jag kunna glomma liksom. Hur lange sedan ar det du sa det dar? 3 ar sedan? Jag tror det ar 3,5 ar sedan ungefar. Jag och Jessica var namligen i Eksjo under en dag i april 2007 for att se musikalen Oliver. Innan det borjade och vi stod utanfor passerade en liten rund tant atandes pa en delicatoboll. Visst var det en delicatoboll? Jessica i alla fall utbrast i samma ogonblick: "Nar jag blir gammal ska jag ata precis vad jag vill och hur mycket jag vill for da behover man ju inte bry sig" Hahaha, nagot sadant var det. Min lilla Jessica, hon ar for sot! ;)

Har ar lite bilder fran just den dagen. Hittade de pa bilddagboken fran arkivet i maj 2007, sa det var alltsa inte i april. Maj var det allt...







Kan inte fatta att det ar tre ar sedan!
Det kanns sa lange sedan men anda inte..

Var lite kul att logga in pa bilddagboken igen. Dar har jag inte varit pa ar och dar typ. Ar det ens nagon som anvander det langre? Nar jag kollar pa bilderna ser jag att manga kommentarer ar fran anonym eftersom sa manga har tagit bort sitt konto dar. Pa ett satt ar jag glad att jag har kvar mitt aven om jag inte anvander det. Min senaste bild jag la upp dar ar fran 26 juli 2009. Sammanlagt har jag 1581 bilder. Det ar ju faktiskt lite som en liten egen harddisk med bilder fast pa internet, perfekt da man slipper bara pa det, dock haller ju bilderna inte samma fina kvalitet. Men ska jag bara anvanda de till att lagga upp pa bloggen ar det ju helt okej... ;)

Sag att min syster varit inne pa min bildagbok idag. Tydligen finns det fortfarande de som anvander det trots allt, hehe. Naja, nog om det. Nu ska jag dyka ner i sangen. Det har blivit tva sena kvallar i rad nu, jag kanner mig halvt dod. Blir inget gym for mig imorgon, kande av i mina knan under passet idag. Istallet ska jag nog till Partyland och se om det finns nagon halloween kostym over till mig. Halloween ar ju trots allt i helgen och lilla E ska ha sitt Halloween party pa lordag. Maste ju smalta in bland ungarna... ;)

God natt!

/ n

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha jaha den delen missade jag! Var nog ltie för nyfiken för att se det ;) Men okej, då får jag vänta en vecka! Gaaalet vad jag saknar dig och den tiden med för den delen! Jag tror hon åt det eller en sån där du vet mumsmums? Något sött åt hon iaf haha. Jag minns dagen som den vore igår, när vi tog korten, själva musikalen, låtarna "oliver oliver", ååh vad jag saknar dig!:( Säg till när du har tid för skype! Hoppas du har det bra och värmnen låter ju inte allt för fel den heller! Älskar dig

2010-10-28 @ 21:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0