Life as We Know it



Sverige, se den har komedin! Sa harlig, I loved it!
Sag filmen forra fredagen med mina svenska vanner Elin och Sofia.

Sa komiskt att man ocksa borjar kanna igen sig har i USA aven i filmerna. T.ex sag vi direkt att de var inne pa Whole Food och handlade i filmen och vi tyckte alla tre att det sag ut som exakt samma Whole Food som vi precis innan handlat pa. Dock googlade Elin det senare och sa var inte fallet. Filmen utspelas nagonstans i Atlanta tror jag hon sa. Naja, Whole Food ser ju ungefar likadant ut overallt. Det ar en matbutik med mycket ekologisk mat och mycket, mycket gott dessotom. De har alltid en massa brod, kakor, tartor m.m som ser sa himelskt goda ut! Pa manga Whole Foods butiker saljer de ocksa frasch lagad mat som man kan packa med sig i en bag och sedan satta sig i Whole Foods restaurang eller ta med sig det hem. Min forra vardfamilj kopte ibland med sig mat hem darifran. Kan saga att Whole Fodd larde mig tycka om Sushi. Sjukt gott! Dess varre ar det dyrt. Men, men. Ibland kan det vara vart besvaret. ;)
Love Whole Food!!
Helt enkelt en annan amerikansk favorit.


/ n


Kommentarer
Postat av: Julia

Jaaa! Såg den i förrgår och jag älskade den filmen! :)

2010-10-30 @ 06:17:57
URL: http://julijabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0