Lap top

Nagon som har tips pa en liten gullig men bra lap top for ett vettigt pris? Behover inte sa mkt egentligen, det enda jag kraver ar att den ska fungera for internet och skype. Okej, musik och bilder men that's it! Tank pa att jag inte ar miljonar, utah en fattig liten au pair som var i rematch i fyra veckor (tva veckor utan lon) som ocksa vill forsoka spara lite av sin lov varje vecka for framtida resor. ;)

Min vardpappa skulle egentligen hanga med mig och titta pa en dator. Men har ingen aning omnar vi ska hinna ga och titta pa det eftersom jag jobbar sa sent pa kvallarna och han reser bort i helgen. Och jag vill ha en dator nu!! Kanner mig obekvam med att sitta framfor familjens dator. Kanns som jag "snor" deras tid har.. hehe..Och sa vill jag skypa, nu, nu,nu...

/ n

Kommentarer
Postat av: sofia

hej natalie!

jaså vem då? :) men det stämmer, jag är au-pair i pennsylvania! vad kul, då bor vi väldigt nära varandra. vi borde träffas någon dag :) kram

2010-10-13 @ 02:53:27
URL: http://underphillyssun.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag har en jätteliten gullig dator som inte kostar så mkt och som fungerar utmärkt. Den heter Acer aspire one tror jag, du kan googla på det så får du upp den (min är mörkblå men det finns en skitsöt ljusrosa). Den kostar runt 2000 i Sverige, så den är nog billigare i USA. Alla datorer är mkt billigare i USA informerar min pojkvän om här bredvid nu. :)

2010-10-13 @ 11:52:11
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: issa

Hmm...



jag skulle då köpa en HP, eftersom jag blivit smått besatt av det märket + att jag bara hört massa negativt om många andra märken.



Jag kollar upp några datorer så länkar jag några jag tycker är söta eller så. HAHAH



PUSS



HP 110C-1190EO <--- googla det, datorn finns även i Rosa.

HP Mini 210-1115so <---- googla den, här kommer den svenska hemsidan: http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/mini-pc/hp-mini210-1115so/136698.3001/



HP Mini 210-1111so <--- googla. Svenskhemsida: http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/mini-pc/hp-210-1111so/136696.3001/



PUSS

2010-10-13 @ 19:53:44
Postat av: issa

P.s det är billigare i USA att köpa elektronik för de har inte moms där, om jag fattat rätt :)



Så det blir väl mellan 500-1000 om inte mer kronor billigare. hehe



Maila sen om du vill prata. PUSS

2010-10-13 @ 19:56:26
Postat av: sofia

haha, tur att jag hade mobilen iaf!

enligt google maps är det 22 min :) klart vi ska träffas någon dag! lägg till mig på facebook så skickar jag mitt mobilnummer där! vill inte skriva det här ..

2010-10-14 @ 13:45:40
URL: http://underphillyssun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0