Gissningslek

Okej. Idag var jag pa gymmet med Elin, och dar hittade jag en vag. Har ju inte vagt mig pa si sadar tva manader elller nagot. Det basta med den har vagen var att man kunde stalla in den pa kg. (Eftersom i USA brukar man vaga i pound for de som inte visste detta ;) ) Sa jag stallde mig dar. OMG!

Okej, jag tanker inte avsloja vad displayen visade. Istallet tanker jag lata er gissa hur manga kilo jag lyckats lagga pa mig har under dessa tva manader... Sa kommentera och gissa sa avslojar jag nasta vecka det ratta svaret!
P.s Om ingen gissar tanker jag inte avsloja, for da ar det ju inget kul... ;p

Och nej, jag ar inte sa kanslig pa den har fronten ( att avsloja vikten alltsa) for jag tror inte folk bryr sig om jag vager tio kilo mer eller mindre... ;p


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sedan forstatta stada E's rum innan det ar dags for skype date med mamma.

/ n

Kommentarer
Postat av: Cornelia

6 kg

2010-10-25 @ 20:54:21
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: Elina

Haha va dum du är ;) Men jag har med gått upp^^ Inte så konstigt- sitter hela dagarna och läser :P Okej då gissar jag 3kg. Och jag kommer alltid tycka om dig lika mkt även om du så väger 20 kg mer när jag ser dig nästa gång! <3

Underbara du!! Saknar dig natta, känns bara som vi umgåts alldeles för lite! :) Massa kramar om min tjej!!

2010-10-25 @ 20:58:15
Postat av: issa

haha lilla gumman.



Jag håller med Elina, jag kommer tycka om dig lika mycket även om du gått upp 20 kilo!



Tänk inte så mycket på vågen, du är lika vacker även om du gått upp några kilon.

Jag menar, sålänge du mår bra så skit i vad vågen säger! (om du inte väger över 90kr för då ska du nog oroa dig... haha)



Men tänk också på att du genomgått en stor förändring på två månader. Du har bytt liv! haha kulturkrock med mat, människor, land och liv!

Det har varit stressande osv.



Men, om man nu måste gissa (kan man få ett pris om man gissar rätt? hEHEHE typ någon söt souvenir från där du bor som du kan skicka på posten!!?!?!?!?!?



okej... jag tänker och funderar...

jag gissar, efter din reaktion "OMG" när du ställde dig på vågen så gissar jag på... 5.5KG.

hehehe jag menar... om det ska bli ett OMG så borde det vara mer än fyra.. hhhehehehehe



PUSSPUSSPUSS <3

2010-10-25 @ 22:19:35
URL: http://isabellal.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag måste gissa på 5 då.

Jag var där i 1 månad o gick upp typ 2.



Hur är det nu Natta? hur går tankarna? :) KRAM

2010-10-26 @ 00:12:27
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: malin

7 har ingen sagt ännu så jag gissa på de :D

2010-10-26 @ 00:50:07
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: AngeliiQ

Då gissar jag 4 :)

2010-10-26 @ 14:50:45
Postat av: Cool asiat

PRIS NATTA! Priiiiiis!!! :):)



Puss isspiss

2010-10-26 @ 15:00:38
Postat av: Monica

Hej!

Jag gissar på 9 kilo för att vara värst! Tomas och jag har varit på Cypern en vecka och haft det underbart! Då tänkte jag på dej, när vi knappt har gjort oss förstådda ibland ,inte underligt att vikten har ökat du har väl tröstätit ibland också när hemlängtan har varit som värst! En stor bamsekram från oss

2010-10-26 @ 16:49:40
Postat av: Lotta

Jag gissar på......hm....9,5kg och Dimman gissar 11Kg och Zacki tror 9 kg.

Varje kilo är i alla fall något positivt när det gäller dig!

Bara du mår bra !



Kramar från oss i Vetlanda



2010-10-26 @ 18:13:39
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/
Postat av: Malin

Hehe! vilekn komisk lek! ;)



Jag gissar 4.7 kg, bara för att vara extra udda ;)



Saknar dig så gumman! Vi måste ju skypa nu!! :D



PUSS<3

2010-10-27 @ 00:02:33
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/
Postat av: Isabelle

jag gissar på 5.5 kg!

Jossan gissar på 5.6 kg :) :)

tänker på dig <3

2010-10-27 @ 20:20:34
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0