Friday

Det borjar kanns battre och battre har i Philadelphia nu. Jag kommer in i det mer och mer for varje dag, jag borjar redan fa rutiner pa saker och ting och jag har hangt med min vardmamma till YMCA varje morgonen den har veckan forrutom idag. Kande mig helt exhausted nar jag vaknade, bade till kropp och huvud. Sa bestammde mig for att det far bli en lugn dag utan gympass och kanske en langpromednad i parken med hunden istallet. Nar jag berattade for min vardmamma att jag inte skulle hanga medidag for att jag kande mig lite hangig blev hon genast orolig och ville att jag skulle ata bade fiskolja och massa frukt och lagga mig ner och se pa film. Men det ar ju inte sa att jag ar sjuk, mojligtvis lite forkyld, inte mer. Trott ar jag daremot. Det ar ju trots allt bara forsta arbetsveckan i familjen. Allt ar nytt och sedan intensiva gympass tre dagar i strack nar man inte har tranat pa sadar en manad innan det, det ar klart man blir trott, mina muskler kanns typ doda. Haha. Men nasta vecka ska jag allt tillbaka, jag sa det till henne och att hon inte skulle oroa sig.

E skulle visst ha playdate med en kompis idag. Sa blir val mesta tt hon leker med henne och att jag mestadels bara ska halla lite koll. Lovade min vardmamma att forsoka baka zucchini muffins i alla fall, saska forsoka fa ungarna att hjalpa till i eftermiddag tankte jag. Spannande....

Take Care!
/ n




P.S Tack for tipsen pa datorer, uppskattat! :)
Min vardpappa har lovat att hanga med och hjalpa mig att hitta en nasta helg, sa mamma, pappa, Malin, Becca, Issa och alla andra intresserade: Inom tva veckor har jag nog skype och da kan vi snacka igen! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej :)

Skont att lasa att det blir battre.

Tankte hora om muffinsen blev goda och om jag kan fa recept, jag har provat att baka sockerkaka tva ggr, men de har smakat pecka!



Sofia

2010-10-15 @ 20:36:32
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/
Postat av: MOYA

tummen upp för det stumpan. saknar dig så mycket- måste verkligen snacka på skype sedan. :)

2010-10-16 @ 00:03:48
URL: http://moyaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0