Busy

Slanger ihop ett kort litet inlagg innan jag ringer ett par signaler till pappa sa att han kan ringa upp. (Ar redan 50 minuter sen, men fick lite grejer att gora) Har haft fullt upp de senaste dagarna, och de kommande dagarna kommer nog bli det samma. Ikvall skulle jag i alla fall bli off redan klockan 7 typ eftersom hela familjen ska till en traff med doktorn. Sa mitt avslutande uppdrag blir att ta lilla Mimi till vetrinaren 6.20 pm. Min vardmamma ville att hon skulle dit eftersom hon varit konstig den senaste tiden och bajsar och lissar inomhus, osv. Och idag pa morgonen sag inte bajset normalt ut. Jag har dock ett par olika teorier pa vad det kan bero pa men vi far vanta och se vad vetrinaren sager... Opps, vilket bajsinlagg det har blev, ber sa mkt om ursakt for er kansliga. Haha ;)




Kara familj och kara vanner, jag alskar att era mejl bara rullar in bade i inkorgen pa hotmail och i facebook. Vill bara att ni ska veta att jag laser de med gladje men att jag ar ledsen att jag inte alltid kan svara direkt och ibland inte alls. Det ar mycker nu och tiden racker inte till. Jag svarar nar jag har tid over... Till dess far ni ha koll har istallet (Detsamma for alla era blogg kommentarer, ar sa tacksam for dem!)

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0