Back in CT

Hej!

Tack an en gang for alla era underbara och stottande kommentarer. De ar guldvarda och jag bara alskar att komma in har och se att ni har lamnat spar efter er. Fortsatt med det! :)

Manga av er kom med forslaget om inte dottern kunde flytta in till mammans rum eller att mamman kunde flytta in i vardagsrummet och soffa i soffan. Jag vet att de har forsokt med det alternativet har ocksa men min Lcc sa nagot om att det handlade om en kulturgrej. De ar inte av kristet eller vasterlanskt kulturarv sa inom deras kultur var det nagot om att barnen inte ska sova med foraldrarna eller sa, jag nagot sadant. Never mind. Det ar i vilket fall valdigt, valdigt synd att det inte funkade. Men det gar inte gora nagot at. Min Lcvc foreslog att jag kan forlanga med den familjen. Ja, det ar ju vart att tanka pa saken. Men forst vill jag vara saker pa att jag lyckas stanna i ett ar. Och det kommer jag fa reda pa inom loppet av bara nagon dag. Jag meddelar nar jag vet absolut sakert. Innan det vagar jag inte saga allt for mycket. Hoppas ni forstar! 

Jag har i vilket fall haft en toppenbra helg med Ida och Elin i Boston. Traffade ocksa en valdigt rolig och trevlig svensk tjej som heter Jessica som har varit har i 15 manader. Ja hon har alltsa forlangt sitt ar. Vi tre ocn en gullig och snall tysk tjej akte pa lordagen till Ikea. Vi kakade kottbullar och tomde hyllortna pa marabou, kexchoklad, knackebrod och andra svenska godsaker... ;)

Jag hanvisar till bilder pa Idas och Elins bloggar. Ga dit och las aven dar! :)

GOD NATT USA och GOD MORGON SVERIGE!

/ n

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag håller alla tummar och tår jag har, hoppas hoppas att det fixar sig :D

2010-10-04 @ 10:26:56
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: Monica

Kul att du haft en bra helg, jag håller också tummarna och att allt löser sig. har kommit hem från jobbet nu, ihelgen har vi varit i huset på Öland Skördefesten. Väntar med spänning !! Många stora varma kramar från oss i Eksjö

2010-10-04 @ 16:53:18
Postat av: Malin Månsson

HEJ!



Hoppas allt är bra :)

Jag har i allfall anlänt till staterna nu:) Bosatt och klar i Tolland, CT. Allt är hur bra som helst och jag trivs jättebra med stan och familjen och så..

Hoppas du är kvar ett tag så kanske vi kan träffas? Vart var det du bodde någonstans? :)



Kram

2010-10-04 @ 19:43:04
URL: http://livefromtolland.blogg.se/
Postat av: issa

JAG VILL VETAAAA!! Jag döööör!

Har du fått familj nu!? :D



det gick snabbt i såfall! :D WIIII!!!



uppdatera bloggen snart!



PUSS

2010-10-04 @ 19:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0