Tangled or MegaMind ?

Nar jag borjade jobba idag kl 1 pm trodde jag att jag bara skulle fa jobba i fyra timmar som min vardmamma hade sagt dagen innan i telefonen nar jag ringde henne fran biosalongen innan filmen som jag och Antonia skulle se borjade. Men det slutade med att jag jobbade till klockan 9 pm som vnligt i alla fall. Kanns ju lite sadar faktiskt. Dagen har gatt sakta och tiden har kants som en evighet och hemlangtan har ater igen smygit sig in som en stor klump i mitt brost.

Imorgon aker jag i alla fall med min vardfamilj till New York och dar stannar vi tills sondag. Min vardmamma bad mig kolla upp lite barnfilmer pa bio just nu, sa jag kan ga och se nagot med E pa kvallen. De jag ar mest inne pa ar val Tangled eller Megamind. Sa vad tycker ni? Nagon som har sett nagon av filmerna? Vilken passar bast till en 8 arig tjej ? :)

  

/ n

Kommentarer
Postat av: marie

TAAAAAANGLEEEEED! Såg den ikväll, SKITBRA! ÄLSKAR DEN :D MÅSTE SES! Tror verkligen att en 8årig tjej hade älskat den!

2010-11-27 @ 05:47:32
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Nicolasadina

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-02-07 @ 13:38:50
URL: http://nicolasadina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0