Skojade bara, lr?

I'm back again! Ca 10 min efter det forra inlagget upptackte jag att jag rakat trycka pa en knapp som gjorde att det inte fiunkade. Clever me! Nu ar klockan strax efter 2 pm har i Pennsylvania och idag har jag hunnit med en timme pa gymmet, en fika med Gabbi, tvattat lakan + lite av mina egna klader, stadat Emmas rum och tilloch med gett med mig och grovstadat koket aven om det egentligen inte ar mitt jobb, i alla fall borde det ju inte vara det om det inte ar att jag stadar upp efter barnen vill saga, men nagon maste ju gora det nagon gang i det har huset liksom! Kanns gott nar det ar rent i alla fall! :) Nu ska jag strax forsoka ringa upp pappa pa skype. Planerar ocksa att forsoka hinna med en langpromednad med hunden, handla lite mat och ga till postkontoret. Tvivlar dock pa att jag hinner allt det dar innan kl 5 da jag ska hamta upp 15-aringen fran hans crew.

Pa aterseende! ;)
Take Care!
/ n

Kommentarer
Postat av: Sofia

Känner detsamma när det gäller städningen. Skulle behöva ta en runda med damsugaren med, får bli imon.



Hoppas vi kan ses snart igen!

Kram

2010-11-16 @ 00:08:00
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0