sick day

Jag ar lite homesick idag om jag ska vara arlig.
E ar sjuk och hemma fran skolan = laaaaang arbetsdag. Idag kommer jag nog komma upp i mer an 10 timmar, opps.. naja, hon kan ju intre ra for att hon ar sjuk.

Men jag har ont i magen och kanner allmant att jag bara saknar alla hemma i Sverige.
Trott ar jag med. 
Men beror formodligen pa att jag inte gick till gymet i morse. Blir alltid sa trott nu for tiden om jag inte tranar pa morgonen...  

Jag hoppas verkligen att den lilla tosen blir battre tills imorgon da det blir New York for hela slanten. Haller tummarna.

Sa sot var hon, kollade pa Tv nastan hela formiddagen och pysslade med hennes american girl doll pyssel. Sedan ville hon upp och leka med sina dockor medorkade inte ga ur soffan. Jag sa till henne att hon kunde sova en stund forst om hon ville, hon skakade pa huvudet. Jag sa att hon bara kunde relaxa ca tva minuter sa kunde vi ga upp sedan. Jag gick pa toaletten och sedan nar jag kom tillbaka sov hon. Naaw, min lilla flicka! Jag hoppas hon sover ett tag till sa jag far lite tid for mig sjalv. hehe. Borde verkligen tvatta alltsa... Far se om det hinns med lite senare.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0