No Happy Thanksgiving

Bara sa himla ledsen just nu.
Ingen Happy Thanksgiving for mig.... :(

E ar fortfarande sick. Mormorn skulle akt till nyc med familjen. Jag skulle akt imorgn med hennes man och ocksa hangt med honom pa middagen ikvall. Nu nar hon inte kan aka med familjen eftersom de kommer vanta tills imorgon kommer hon aka med hennes man till middagen ikvall och sedan aker de tva tillsammans tillNyc direkt imorgon, de kan inte skjutsa mig tillbaka. Min vardfamilj kan inte komma och hamta mig eftersom det tar de ca en timme att kora dit. Mitt val ar nu att forsoka fa tag pa en kompis jag kan spendera kvallen med eller stanna hemma med familjen och kaka kina mat. Snyft.

Jag kom hit och ville uppleva de amerikanska traditionerna. Thanksgiving var en av dem. Men det verkar inte bli nagon turkeymiddag for mig. Snyft. Livet suger just nu. Det har aret, alla forvantningarna jag hade, det ar bara for himla sorgligt ibland.

Det ar inte forsent an.
Men det hade varit enklare om man vetat om det ca en vecka innan sa kanske man hade kunnat aka nagonstans, firat med en kompis familj. Men det ar intelatt att planera med bara nagra fa timmars tidpress..

Jag forsoker vara positiv.
Men nar man sett fram emot nagot sa mkt och allt krashar pa grund av att endast en person inte kan vanta en dag for att fa komma till New York ja da krashar aven allting inom mig... For det ar en sadan stor besvikelse.  

/ n



UPDATE:

Motgangar foder medgangar

...och Antonia ar en angel!
Fragade om Thanksgivingfiranden pa Facebook och vips sa fick jag en invention @ her place med hennes familj.
Hurra for Facebook, sager jag bara!


Thank you Antonia, you are awesome!! <3


P.S Eftersom bloggen ar till for att jag ska kunna uttrycka alla mina kanslor, upplevelser m.m kommer det komma deprimerande inlagg som dessa ibland. Men det betyder inte att allt ar skit(aven om det kanns sa vissa stunder) Jag mar bra, sa ni behover inte oroa er!




Kommentarer
Postat av: Kent

Vilken otur du har vännen. Jag undrar om dom fattar hur besviken du blir, jag hoppas du framför detta. Besvikelserna blir ju inte mindre precis.

Men du har ju april att se fram emot.

Älskar dig

Kramis

2010-11-25 @ 19:24:27
Postat av: Anonym

Grattis, det löste sig ju som jag trodde. Hoppas du har kul :-)

2010-11-25 @ 21:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0