I think I have got a cold...

Regnet oser ner har i lilla Bryn Mawr idag. Hade tankt att dra mig ivag till gymmet efter att ha lamnat av E pa skolan. Men hela vagen i bilen kande jag hur mycket jag inte orkade aka dit. Ont i halsen, huvudvark och trotthet. Sedan allt detta regn pa det, burrr, det fick mig att bara vilja aka tillbaka hem och badda ner mig under tacket. Sa det var det jag gjorde. Kan ju inte ga och bli sjuk till NYC i helgen. Skypade lite med mamma under tiden jag drack min STORA kopp te!

Rutinerna har verkligen brutit den har veckan. Ingen dag har nog varit som den annars brukar vara, mojligtvis mandagen da. 
   I tisdags var det ju som sagt ingen skola for barnen. Hamtade E fran en kompis redan vid 11.30.
   I onsdags, igar alltsa, var jag tvungen att hamta upp A(killen fran hans crew. I vanliga fall brukar alltid min vardpappa gora det men igar hade han ingen mojlighet till det, det kommer han inte ha idag heller vilket betyder att jag maste aka den 15 minlanga bilfarden igen. Men jag har inget emot att kora bil, alskar att sitta sjalv i bilen och dunka pa med radiomusiken. Det ar grejer det! ;) Men vad gor man med tonaringar som inte vill prata? Den har grabben ar 15 ar och alltid trevlig och snall mot mig. Men som igar satt han tyst hela vagen, han svarade kort pa mina fragor nar jag forsoker fa igang ett samtalsamne sa efter en stund gav jag upp. Tankte att han ar ju faktiskt bara 4 ar yngre an mig och att det inte ar sa lange sedan jag var i den aldern. Var ju inte alltid att jag var sa pratsugen nar mamma hamtade upp mig fran olika events. Sa istallet unvek jag den pinsamma tystnaden och fortsatte att  koncentrera mig pa traffiken medan vi susade fram pa vagen till radiomusiken.

/ n  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0