Extend?

Min vardmamma och jag vi kommiunicerar valdigt mkt via email. Sjalvklart inte bara via email med det ar ett bra satt att vidarebefordra viss information, vagbeskrivningar m.m. Hon smsar inte sa mkt vad jag vet, sa mejl ar hennes grej istallet. Hon ar lite tankspridd ocksa, hihi, sa pa sa satt ar mejl bra eftersom jag tror det gor det lattare for henne att komma ihag. Titta vad som ramalde in i min email inbox idag:


Dear Natalie,
 
Would you like to extend with us for next year? If so, we need to act soon- to pay a deposit for next year by Nov 21st and you need to get a PA drivers license very soon as well.
Please think and let us know,
We love you very much and would be so happy if you stay with us for another year.


Fortsattning foljer....
/ n


Kommentarer
Postat av: issa

KOM HEM!!!

2010-11-17 @ 22:17:30
Postat av: Kent

Så gulligt, man samtidigt hemska tanke. Vi klarar oss inte utan dig ett år till, det vet du ju.

Kul att du får känna dig älskad igen.

Kramis

2010-11-17 @ 22:21:35
Postat av: Elin

Gud va kul Nathalie! Du ska göra precis det du känner för! =) Du kanske får igen de där månaderna som var så hemska om du förlänger ett år. Eller varför inte förlänga ett halvår? Tänk på det. Och behöver du bolla tankar så vet du vart jag finns!

<3

2010-11-18 @ 17:37:26
URL: http://aupairelin.blogg.se/
Postat av: Jessica

GAAAAAAAAH! Kände precis innan jag läste detta att jag inte klarar en dag till utan dig!!! Verkligen kul att dom vill ha dig kvar..men jag fixar inte två år utan dig, klara knappt detta!:(

2010-11-19 @ 18:24:24
Postat av: Cornelia

Underbart ju!! Hoppas du gör det som känns rätt och håller med det Elin skrev, du behöver ju inte göra ett helt år om du inte vill :D

2010-11-21 @ 03:44:39
URL: http://www.conken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0