Extend or not?

Anledningar till att forlanga:

- Jag ALSKAR USA!
- Jag ALSKAR hosten i USA. (Inte alls lika mkt regn, varmare och kortare vinter, beror ju i och for sig vart i staterna man befinner sig)
- Jag vill se och uppleva mer!
- Bli battre pa engelska.
- Plugga 6 credits till pa college.
- Fa erfarenhet av tva ar utomlands och en himla massa barnerefarenhet.
- Jag alskar E, min lilla unge, aven om jag har mina duster med henne ibland. Men ah, sa mkt karlek jag kanner till den lilla skiten. Vet att det kommer bli svart att lamna henne, for skulle sakna henne sa!
- Familjen ar nojd med mig och jag vet att de aldrig skulle overleva som familjj utan en au pair.
- Langre tid pa mig for att hitta en snygg och rik amerikanare att gifta mig med. (Fattade du skamtet mamma? ;))


Anledningar till att inte forlanga: 

- Jag tycker inte om att huset ar sa stokigt. 
- Det irriterar mig att jag ar den som maste stada, grovstada bade tjejens och killens rum. Men killen ar 15 ar, tycker det ar hans egna buisness om han vill stada sitt rum lr inte. 
- Kommer vara trott pa att "vara mamma" efter ett ar.
- Jag kom hit for att jag ville uppleva den amerikanska kulturen, men den har familjen ar inte ens amerikansk, darfor blir det inte lika mkt av det anda. 
- Jag kommer inte fa fira jul pa tva ar. 
- Ibland kanns det som om fritiden ar for knapp. 
- Saknar familjen mina vanner dar hemma sa otroligt mkt!
- Jag kan inte leva utan min mamma! (och pappa!) <3
- Jag ALSKAR Sverige, trots den morka, kalla och dystra, langa vintern.
- Jag kommer bli tjock, hahaha. Pa riktigt, som USA fet! tss....  ;D




Conclusion: Not extend!

Take Care !!
/ n

Kommentarer
Postat av: jossan

hade en idé om att du kunde åkt hem i typ tre månader så kunde jag tagit över då så kunde du komma tillbaka igen sen ;) hehe

2010-11-19 @ 23:25:13
URL: http://josephinejansson.blogg.se/
Postat av: Elina

Men skönt att du bestämt dig! Är glad för det du valde ;) Hade nog inte klarat så länge utan dig!! Saknar dig ju redan fööör mkt liksom <3

2010-11-21 @ 20:30:20
Postat av: Jessica

Anledning nummer ett att inte förlänga glömde du, hur skulle jag klara det?!? KOM HEM!!!

2010-11-24 @ 22:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0