A Big Cup of Tea!

Kanns som om varje dag i den har forkylningens vag blir varre och varre. Idag nar jag vaknade kunde jag knappt prata. Fick anstranga mig nar jag skulle vacka killen. Jag hade tankt att trotsa forkylningen och ga till gymmet anda eftersom jag inte varit dar sedan i mandags men en inre klokare rost sa till mig att jag gor bast i att stanna hemma, i alla fall nar jag nu ska till New York imorgon. Forhoppningsvis blir jag battre till nasta vecka, min vardmamma har packat pa mig nagon slags hostmedicin som smakar honung, nagot annan fransk pulver, nastan som parlsocker grejs for halsen och tipsat mig om att dricka en massa, massa te. Det behover hon inte tala om for mig egentligen eftersom det ar vad jag redan gor. Dock har jag andrat fran de sma kopparna till den STORA , guldiga koppen nu. Extra, super size. Bor man i USA sa gor man... ;)


P.s Jag forstar mig inte pa min webcam, darfor ingen bild... an

/ n

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Va kul att du börjar komma in i livet i PA!! Krya på dig och drick massa varmt vatten ( min huskur:) och hoppas ny blir awesome (hur kan det inte bli det?!) :D

2010-11-05 @ 15:13:13
URL: http://www.conken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0