3 manader!

TRE MANADER I USA!!

... och jag ar sa glad att jag far chansen att uppleva allt detta.

<3

Trots sa manga up and down har borta angrar jag inte en sekund att jag tog beslutet att aka ivag. Om jag aldrig hade akt hade jag aldrig fatt traffa alla dessa underbara manniskor. inte fatt uppleva NYC, DC, Boston, Connecticut och Philly. Jag hade aldrig lart mig sa mycket om mig sjalv och inte heller insett hur pafrestande det ar att vara borta sa har lange fran familj och vanner, hur svart det ar att lamna tryggheten. Jag tror att jag kommer vaxa sa otroligt mycket som person av detta och komma hem med en helt annan syn pa varlden, pa livet.



Dessa ord tillagnas mina allra narmaste dar hemma i Sweden: Ni ar saknade och alskade! Det kommer ni alltid att vara! Ni ar det som betyder mest i mitt liv <3 Wish you were here!

/ n

Kommentarer
Postat av: marie

haha ja men vem vet ;) kanske skulle det gå, hade varit extremt roligt i alla fall :D Jag vet inte riktigt, kanske 3 månader innan? Jag är inte säker men jag ska nog maila dom :D

2010-11-17 @ 02:59:34
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: marie

förrsten, så är det helt galet att vi redan är inne på vår 3dje månad. Känns som det var igår vi kommenterade varandras bloggar om matcherna vi fått!

2010-11-17 @ 03:38:50
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Elina

Så skönt att höra att det ändå vändt lite :) Va kul familjen tycker om dig så mkt, vilket inte är så konstigt! :D

Ta hand om dig vännen <3

2010-11-17 @ 18:37:22
Postat av: Kent

Kul att höra din inställning och din upplevelse. Jag är också övertygad om detta vännen.

Men vi vill ha tillbaka dig efter ett drygt år, så du bara vet :-)

Älskar dig

2010-11-17 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0