12.45 pm

Idag ar en dag da rutinerna bryter.

Det ar valdag for staterna och medan skolorna anvands till vallokalerna far barnen en ledig dag.
Jag hamtade upp E fran hennes sleepover hos en kompis 11.30 idag, trodde jag skulle fa jobba anda tll halv 9 ikvall efter det som vanligt, hade redan borjat gora upp planer pa vad jag och E skulle kunna hitta pa men sa kommer vi innanfor dorren och min vardmamma sager att hon kan ta over och ge mig ledigt i tva timmar, for efter det kommer hennes forsta pianoelev. I sadana lagen ar det bara att tacka och ta emot, men tva timmar, vad ska jag gora da? Har redan varit ute med hunden, stada flickans rum gjorde jag i morse, liksa sa har jag redan skypat med mamma idag. Det forsta jag tankte pa var Starbucks medElin, men kom pa att hon borjar jobba redan klockan 1 pa dagarna sa den ideen ar utesluten, lika bra, da sparar jag de pengarna... ;) Daremot kan tiden utnyttjas fullt ut genom att antingen:

- Svara pa alla mina mejl och lite till.
- Borja skriva mina planerade brev,
- Stada mitt rum (It's sush a BIG mess!!!)
- Se det senaste avsnittet av Vampire Diaries som jag missade i torsdags. Dock skulle det nog vara mysigare att badda ner sig och se pa det ikvall efter jobbet.


Tankte lagga upp lite bilder har fran Halloween helgen har lite senare, sa hall utkik efter det! :)
Och btw, sa fort mitt rum ar stadat och skinade rent kan jag antligen ta lite bilder och visa er hur jag bor har.. Men som sagt just nu ar det en BIG MESS sa nu vill ni inte se det! Haha... Den som vantar pa nagot gott...

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0